۱۳۸۷ دی ۱۹, پنجشنبه

همه چیز در باره لیبل ها


ساده ترین جزء بر روی یک فریم لیبل ها هستند. یک لیبل یک متنی است که فقط قابل خواندن است.
java.awt.Label;
0
به مثال زیر توجه کنید!
import java.applet.*;  
import java.awt.*;

public class HelloContainer extends Applet {

public void init() {
Label label;
label = new Label("Hello Container");
this.add(label);
}

}
0


در مثال فوق برنامه با یک کلاس شروع می شود برای این منظور ما به دو پکیج اول نیاز داریم.
در خط چهارم کلاس بسط داده شده با اپلت را اعلان می کنیم.
در خط ششم متد init شروع می شود. این متد سه کار انجام می دهد. ابتدا در خط هفتم ، اعلان می کند که label یک Label است. سپس label را با( Label(String s مقدار دهی می کند. و در آخر به layout اضافه می کند.
لینک انگلیسی

سه مرحله برای اضافه کردن یک جزء
۱- اعلان آن
۲- مقدار دهی
۳- اضافه کردن آن به یک layout

دو مرحله اول می تواند به صورت زیر در هم ادقام شوند.
Label label = new Label("Hello Container");
this.add(label);
0

هیچ نظری موجود نیست: